Link zum Inserat in Zwischenablage kopieren

Architecture student looking for a room & nice ppl

Starting my master program in int. architecture in September and therefore looking for a nice place to stay. Always up for meeting new people!

Hello there!

I will start my master program in interior architecture in September and therefore I'm looking for a nice place to stay. 

I would consider myself as uncomplicated and open for meeting people and making friends. A clean flat is quite important to me, so I'll always clean the kitchen after cooking, what happens to be everyday, since I really enjoy cooking (together) and some nice conversations. The room should have 18+ sq m and the rent should not be above 800CHF. I would prefer to share a flat with a girl / some girls or mostly girls. 

I'd love to hear from you soon!

Best regards 

Talia

Hallo!

Ich bin Auslandsschweizerin und starte meinen Master in Innenarchitektur im September in Basel, daher suche ich noch die geeignete Bleibe. 

Ich habe bereits WG Erfahrung und schätze ein unkompliziertes Miteinander. Ich koche sehr gerne und das auch gerne zusammen und bin immer für einen Kaffee und nette Gespräche zu haben. Die Sauberkeit der Wohnung wäre auch ein wichtiger Punkt für mich. 

Das Zimmer sollte mind. 18 qm haben und ich wäre bereit bis zu 800CHF zu bezahlen.  

Ich würde es vorziehen mit einem oder mehreren Frauen zusammenzuwohnen. 

Ich freue mich von Dir / Euch zu hören!

Beste Grüsse

Talia

Profil
Inserent
talia_us
Inserent kontaktieren
* Pflichtfeld, bitte ausfüllen.