Link zum Inserat in Zwischenablage kopieren

Trageworkout (Sportpartnerin gesucht)

Hoi zäme Ich bin 28i, chume usem Aargau und sueche en Sportpartnerin füres Trageworkout. Wür mi mega freue, öppert z finde

Hoi zäme

Ich möcht gern es chlieses Projekt und Experiment mache im Kraft und Usduur-Bereich. Wie ihr scho gseh händ, suech ich en Frau füres Trageworkout, wo offe dezue wär, das mit mir mache und Freud hät am Usduursport. I dem Trageworkout gots drum, das mehr sich gegesiitig lüpfe und träge duet, zur Förderig vom Eigegwichts-Training und das mehr durs lüpfe und träge au mit sogseit kei Material es lustigs, spielerisches und doch au astrengends Training chan gstalte. Han das scho lang im Hinterkopf gha, aber irgendiwe nonig de Muet dezue gha, zum öpper froge...

Nomol kurz zu mirIch bin ideal geeignet für sones Workout, bin 162cm ned ganz und wiege ziemlich gnau 50 Kilo, aso mit minere Körperstatur setis eigentlich au füre Frau möglich sii, wo chlii sportlich aktiv isch, mich guet chöne z träge. I mache selber au gern Usduur, bin liedeschaftliche Läufer u mache alles bis und mit Marathon, schwimme u fahre gern Velo.

Ich wür mich mega freue, fallses en netti Frau wür ge, wo Lust hetti, mit mir sones Workout z mache.

Bin gspannt und freue mich uf dini Antwort

Liebe Gruess

De Sportler

Profil
Inserent
ausdauersportler
E-Mail
christoph.baechli@hotmail.com
Inserent kontaktieren
* Pflichtfeld, bitte ausfüllen.